Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2016 рік

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюдненняОдиниця виміруРівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)Досягнутий рівень за звітний рік
Послуги фіксованого телефонного зв'язку:
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100
Відсоток справних таксофонів % не менше 90 -
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не менше 65 100
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік   не більше 0,8 0
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 0

Контакти

Телефон: +38 (044) 536-93-95
Факс: +38 (044) 536-90-01

Юридична адреса:
04053 м. Київ, вул. Артема, 53, оф. 1

Фізична адреса:                                    
01001 м. Київ, вул. Хрещатик, 19