| Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗІ для оприлюднення | Одиниця виміру | Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) | Досягнутий рівень за звітний рік |
| Послуги фіксованого телефонного зв'язку: |
| Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час |
% |
не менше 90 |
100 |
| Відсоток справних таксофонів |
% |
не менше 90 |
- |
| Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час |
% |
не менше 65 |
100 |
| Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
% |
не більше 1 |
0 |